ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره

روزهای با تو بودن

18 ماهگیت مبارک دخترم...

1393/11/23 0:21
نویسنده : مامان و بابا
3,662 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ،نفس های تو بوی مهربونی میده،چشمهات آرامش یک دریای بی کرانه،صدات قشنگترین ملودی دنیاست و بوسه هات.......وای از بوسه هات که انگار تمام خوشبختی رو به سمت من هل میده،من عادت کردم هر روز با صدای تو از خواب بیدار شم و با نگاه کردن به چشمهای مهربونت که یواش یواش برای خوابیدن بسته میشه شبم رو تموم کنم....تمام خستگی هام تمام مشکلاتم،تمام غصه هایی که دارم با بودنت  کم رنگ و کمرنگ تر میشه .تو یک دنیا معجزه ای،تو خلق شدی تا بیشتر و بهتر خدارو لمس کنم .تا باور کنم بنده ی لایقی بودم برای داشتن یه موجود زیبا و بی نظیر،یه دختر مهربون و شیرین،یه هدیه ی خاص و گرون قیمت....محبت

ماهکم،دنیای من با تو ترکیبی از قشنگترین رنگ های  مداد رنگی دنیاس،گاهی مثل سبز صمیمی،مثل آبی آروم،مثل قرمز پر هیجان،مثل نارنجی پرحرارت،مثل سفید پاک،مثل صورتی دخترونه،مثل زرد خنثی،مثل تمام رنگ ها به جز سیاه.......تو برای دنیای من یه رنگین کمون زیبایی.........بوسبوس

دوستت دارم عسلم بی نهایت دوستت دارم ....18 ماهگیت مبارک قشنگترین فرشته ی دنیا...جشنجشنجشن

فرشته ی دوست داشتنی من در شش ماهگیبوس

ماهک مامان در یک سال و شش ماهگیجشن

این کتابا رو هم بابا محمد واست کادو خرید خیلی جلداشون نفیس و قشنگه.ایشالا بزرگ تر شدی برات میخونمشونخندونک

این تخم مرغ هم توش پر از شکلاته من واست خریدم چون عاشق شکلاتی و جعبش با مزه بود.اینم هدیه ی من به توجشن

دوستت دارم ..محبتتا پست بعد بوس بوس عشقمبوسبوسبوس

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامانی عسل
28 بهمن 93 12:39
ماهگردت مبارک خانم طلا. قربونت بشم شکمو انقدر شکلات دوست داری
مامانی(برای دخترم زهرا)
28 بهمن 93 14:57
18ماهگیت مبارک ماهک جون انشاا همیشه سالم و دل شاد باشی
مامان صفا
2 اسفند 93 17:55
ماهک عزیز 18 ماهگیت مبارک.مامان و بابایی دستتون درد ننه.کادو ها هم خیلی خوشگل و مفیدن