ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

روزهای با تو بودن

بیست و یک ماهگی دختر گلم....

1394/2/24 23:20
نویسنده : مامان و بابا
1,877 بازدید
اشتراک گذاری

ماهک من امروز وارد ماه بیست و یکم زندگیت شدی ..جشنجشنچقدر خوشحالم که  جلوی چشمهای من هر روز بزرگ میشی و قد میکشی و چیزای جدید یاد میگیری...دخترم یک سال و نه ماهه که کنارمی که تمام دنیامو احاطه کردی و انقدر خوبی که نمیزاری به جز خودت دغدغه و فکر دیگه ای داشته باشم...داری خانومی میشی واسه خودت یه خانوم از اون خانومای لج باز و بد اخلاق....دختر قشنگ من هنوز نمیتونی جمله هارو بگی و تازه داری کلمات رو یاد میگیری اما دختر زرنگی بودی و تقریبا با پوشک خدافظی کردیخندونکهنوزم بد خواب و لج بازی اما برای من همه ی این خصوصیاتت شیرینه...تو تمام زندگیه منی و بیشتر از هر چیزی تو این دنیا برام مهمی....مامان عاشقته و بیست و یک ماهگیتو از همین جا بهت تبریک میگه...عاشقتم دخترم.زندگیم .همه ی وجودم...بوسبوس

دختر مامان در نه ماهگیمحبت

نفس مامان در یک سال و نه ماهگیبوس

اینم کادوی من برای ورود دخترم به بیست و یک ماهگیخندونک

اینم مامان معصوم(مادرجون)برات خرید.دستش درد نکنهخندونک

مبارکت باشه عسلم.....این دمپایی هارو روز اول نمیپوشیدی چون باید لای انگشتت میرفت خوشت نمیومد اما مادر جون یه روز باهاش بردتت بیرون و دیگه عادت کردی....خنده

بوس بوس عشق مامانبوسبوسبوس

پسندها (8)

نظرات (0)