ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

روزهای با تو بودن

واکسن یک سالگی پرنسس.......

1393/5/27 16:10
نویسنده : مامان و بابا
557 بازدید
اشتراک گذاری

گل خوشبوی مامان دو روز بعد از تولدت واکسن یک سالگی(MMR)رو برات زدیم صبح یکشنبه با مامان معصوم رفتیم خانه ی بهداشت و واکسن.تزریق شد ....یه کم گریه کردی اما زود ساکت شدی خانم دکتر گفت واکسنت تب و درد نداره و منم کلی خوشحال شدم .اومدیم خونه و تو انگار نه انگار که اوخ شدی بیشتر از هر روز شیطنت کردی و خسته شدی و خوابیدی.....دلیل اینکه واکسنت رو دو روز بعد از تولدت زدیم این بود که خواستیم شب جشن تولدت بی تابی نکنی که کردی و به واکسن بیچاره ربطی نداشتعصبانیتو پست بعدی عکسای جشن تولدت رو میزارم....

اینم دختر کوچولوی مامان بعد از زدن واکسنشخندونک

 راستی تو این مدت که مامان درگیر کارای نظافت خونه بود و سرش حسابی شلوغ بود یه مروارید دیگه هم تو صدف دهانت جوونه زد و کلی  خوشحالم کرد حالا دیگه سه تا دندون قشنگ داری عزیزم.....این دندون سوم درست در یازده ماه و نوزده روزگی شما رویت شد قندکم.....

ع

دوستت دارم دختر قشنگم ...تا پست بعدی که با کلی عکس از تولدت میام بوس بوسبوس

 

 

پسندها (12)

نظرات (8)

مامانى عسل
27 مرداد 93 22:23
عزىز دلم هم ىکسالگىت دوباره مبارک هم دندون جدىدت. افرىن چه دختر خوبى که بعد واکسن گرىه نکردى
مامان سمانه
27 مرداد 93 23:32
"آفرین ب ماهک خوشگل و ناز ... ک آروم شده واس واکسنش سومین مروارید خوشگلت هم مبارک ماهک جونم پیشا پیش تولد یک سالگیت هم مبارک مامانش قول دادی این دفعه با عکسای بیشتری بیای پس ما منتظر عکسای ماهک جونی هستیم
مامان کیمیا
28 مرداد 93 0:19
دندون جدید مبارک خوشگل خانم
مامانی(برای دخترم زهرا)
28 مرداد 93 9:09
دندون جدید مبارک ماهک کوچولو انشاا به سلامتی استفاده کنی تا6-7سالگی که خدا بهت بهترش رو بده
مامان سامیه
29 مرداد 93 9:22
سلام دوست من ممنون از اینکه به وبلاگ دخترم سرم سرزدید.منتظر عکس های تولد گل دخترت هستم با اجازتون من وبلاگ دخترتون ولینک کردم خوشحال می شم شما هم وبلاگ دخترم ولینک کنید
آبجی
30 مرداد 93 20:47
ممنون که میاین ونظر میزارین.
آبجی
30 مرداد 93 20:48
دندون جدیدت مبارک
مامی مانا
2 شهریور 93 18:11
مبارک باشه عزیزم منتظر عکسای خوشگلت هستیم