ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

روزهای با تو بودن

تولدت مبارک فرشته ی زمینی.........

1393/5/25 13:30
نویسنده : مامان و بابا
835 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه انگار همین دیروز بود،برای اولین بار ساعت ۴ صبح تو رو آوردن و دادن بغلم.تمام دردهایی که کشیدم با دیدنت تموم شد .من مادر شدم مادر یه دختر زیبا و پاک....یک سال با تمام سختیها کنار تو آسون گذشت با مشکلاتی که بود با تلخی ها و شیرینی هاش.....تو اومدی تا پناه دردهای من باشی.تا دخترم باشی تا سهم من از تمام این دنیا باشی....خوشحالم که یک سال با تو لحظه هارو زندگی کردم.خوشحالم که یک سال هر شب کنار نفسهای تو خوابیدم و با بوی عطر تنت آروم شدم.خوشحالم که یک سال طعم شیرین مادر بودن رو چشیدم .دختر قشنگم یک سالگیت مبارک......خیلی خوب شد که به دنیا اومدی عزیزم خیلی خوب شد..

ماه های زندگی قشنگت به روایت تصویر.......

ماهک سه روزه ی من.....بوس

ماهک یک ماهه ی من.....بوس

ماهک دو ماهه ی من ....بوس

دخترسه ماهه ی منبوس

چهار ماهگی گلم.....بوس

پنج ماهگی گلم...بوس

شش ماهگی پرنسس....بوس

ماهک هفت ماهه....بوس

هشت ماهگی گلم.....بوس

نه ماهگی گلم......بوس

ده ماهگی عشقم...بوس

یازده ماهگی ....بوس

و دوازده ماهگی دختر قشنگم....بوس

تولدت مبارک عزیزم .....برات آرزوی بهترین ها رو دارم .....دوستت دارم بوس بوسبوس

 

 

 

پسندها (14)

نظرات (9)

مامانی(برای دخترم زهرا)
25 مرداد 93 18:15
تولدت مبارک ماهک کوچولو
مامانی
26 مرداد 93 0:01
تولدت مبارک ماهک جونم.انشالله صدسال عنر کنى و تنت صحىح و سالم باشه و زىر ساىه پدر و مادر مهربونت روزهاتو سپرى کنى
مامان الیار
26 مرداد 93 16:22
تولدت مبارک عسلم. ماشالله ماهک جونم هر روز خوشگلتر شده. قربونش برم. بوووووووووس
مامان سامیه
27 مرداد 93 9:43
مبارک مبارک تولدت مبارک از طرف من دختر نازتو ببوس
آبجی
27 مرداد 93 10:02
تولدت مبارک گلم. راستی خوشحال میشم به ماهم سربزنین.
مامان طاها
27 مرداد 93 10:48
سلام ممنون از لطفتون عزیزم من شما رو لینک کردم خوشحال میشم اگه شما هم افتخار بدین
مامانی غزل
30 مرداد 93 17:45
سلام دختر نازی دارید خدا حفظش کنه اگر موافق به تبادل لینک هستید به من خبر بدید.
مامان گل نسا
1 شهریور 93 18:20
تولد تولد تولدت مبارک
مامان نیلوفر
7 شهریور 93 11:34
عزیزم تولدت مبارک