ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

روزهای با تو بودن

روزت مبارک دخترم.....

1393/6/6 1:04
نویسنده : مامان و بابا
457 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم امروز روز توست و من خیلی خوشحالم که مادر یه دختر مهربون و دوست داشتنی هستم .....من و بابایی عاشقتیم و همیشه به تو میبالیم ...تو برای ما بهترینی..روزت مبارک فرشته ی قشنگ من..

این هدیه ی ناقابل من و بابا به مناسبت روز دختر برای شمابوسمحبت

اینم ادکلن بی بی کول که قرار بود به مناسبت اولین قدمهایی که برداشتی برات بخریم  اما پیداش نکردیم و تازه برات خریدیمشفرشته

روزت مبارک عزیزم...بوس بوس.....بوسعاشقتممممممممممحبت

 

پسندها (5)

نظرات (5)

مامانى عسل
6 شهریور 93 8:13
روزت مبارک دخملى......کادوهاى قشنگتم مبارکت باشه
مامان سمانه
6 شهریور 93 14:50
عزیزم روزت مبارک باشه فدات شم از دور مبوسمت جیگری... عزیزم لباست هم خیلی خوشگله و مطمعنا خیلی بهت میاد عزیزم خانم کوچولو ادکلنت هم مبارک باشه فدات شم بووووووووس
مامان گل نسا
6 شهریور 93 20:29
گلم روزت مبارک.ان شالله لباستو تو عروسیا بپوشی.مامانی یه عکس هم وقتی پوشید تنش ازش بگیر ما هم ببینیم!
مامان کیمیا
7 شهریور 93 0:27
عزیز دلم روزت مبارک کادوهاتم مبارکت باشه نانازم
مامانی(برای دخترم زهرا)
8 شهریور 93 14:51
اول اینکه روزت(البته با تاخیر)مبارک خانم گل و دوم اینکه ...(تو پست بعدی)