ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

روزهای با تو بودن

عشق با تو معنا گرفت.............

1393/4/11 13:52
نویسنده : مامان و بابا
773 بازدید
اشتراک گذاری

اامروز برای من روز بزرگیه،روزی که کنار تو زندگی مشترکم رو تجربه کردم و هر روزش رو زندگی کردم،کنار تو که تکیه گاهم شدی،مرد زندگی من شدی و بهم عشق دادی ،همیشه مدیون خوبیهاتم و  تا ابد دوستت دارم  عزیزم.......سالگرد عشقمون مبارکمحبتمحبتمحبت

امروز سالگرد ازدواج من و باباست  ،من و بابا وارد سال ششم زندگی مشترکمون شدیم ،هورا.............تشویقاما امسال برای ما با تمام سالهای قبل فرق میکنه،امسال ما یه خانواده ی سه نفره شدیم و این قشنگترین هدیه ای که میتونستیم بگیریم،عشق من و بابایی با حضور تو پررنگ تر و بزرگتر و ارزشمندتر شده،من و بابایی همیشه عاشقتیم دختر قشنگم.......بوسبوس

من با تو خوشبخت ترینم باور کن.تو هستی دخترم هست  و من همه چیز دارم........جشنجشن

 

نظرات (17)

مامان زهرا
11 تیر 93 16:26
ایشااله که عشقتون صد ساله شه عزیزم
مامانی(برای دخترم زهرا)
11 تیر 93 22:31
سالگرد ازدواجتون مبارک انشاا... هزار سال با خوشی و سلامتی و هزار هزار آرزوی قشنگ دیگه با هم زندگی کنیدبرای خانواده ی شیرین
مامی مانا
12 تیر 93 1:48
با آرزوی بهترین ها
مهدیه مامان تبسم
12 تیر 93 8:38
مبارکه ایشاله خوشبخت باشین همیشه زندگی به کامتون با اجازتون لینکتون کردم
آبجی
12 تیر 93 11:12
سلام.ممنون که اومدین.ممنون میشم وبلاگ برادر من هم لینک کنید راستی من شمارولینک کردم.
مامان الیار
12 تیر 93 12:43
سالگرد ازدواجتون مبارک. امیدوارم همیشه کنار همسر و دختر نازت خوشبخت باشی
ابجی سجا
12 تیر 93 15:05
سلام خاله جون ممنون خيلي خوش اومدين سراغمون
مامان کیمیا
14 تیر 93 1:13
انشالله که همیشه خوش بخت باشین گلم.سالگرد عشقتون مبارک
مامان shldi
14 تیر 93 8:43
سالگرد ازدواجتون مبارک وان شالله همیشه وهمه جا به خوبی خوشی زندگی کنید
مامان اسماء کوچولو
14 تیر 93 16:03
مبارک باشه عزیــــــــزم عشقتون پررنگ تر پایدارتر داغتر انشالله
مامان نیلوفر
15 تیر 93 17:00
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک انشاالله سالیان سال کنار هم با شادی زندگی کنید
مامان
17 تیر 93 8:25
سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله که همیشه سای تون بالاسر این فرشته کوچولو باشه .
حمیده
17 تیر 93 18:31
عزیزم مبارکه
رضوان
18 تیر 93 11:30
سالگرد ازدواجتون مباااارک....امیدوارم کنار هم سالیان طولااانی خوشبخت و شاد باشید..و البته با نی نی نازتون
مامان یاسمین گلی
18 تیر 93 13:56
سالگرد ازدواجتون مبااارک
ﻣﺎﻣﺎﻥ عسل
29 تیر 93 14:52
ﺳﻠﺎﻡ ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﻳﺰ ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻡ ﻛﻪ ﻋﺸﻘﺘﺎﻥ ﺻﺪﺳﺎﻟﻪ ﺷﻮﺩﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﻴﺸﻢ ﻟﻴﻨﻜﻢ كنى ﺍﺯﺑﺎﺯﺩﻳﺪﻭﻫﻮﺍﺩﺍﺭﻳﺪﻫﻢ ممنون
مامان انیساجوووون
3 مرداد 93 15:18
سلام عزیزم ماهک جونت خیلی شیرینه خداحفظش کنه.ولی گلم فک نمیکنی لازم نیست از هرچی که هست ونیست عکس بذاری اخه شاید یه وقت کسی دید ونداشت واسه بچش بخره اونوقت میدونی چقد ناراحت میشه.....