ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

روزهای با تو بودن

منوی غذای پرنسس من.....

1393/3/30 1:59
نویسنده : مامان و بابا
1,089 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم.امروز برات یه سری از غذاهایی که مجاز به خوردنشون شدی و برات درست کردم اینجا میزارم تا بعد که بزرگ شدی یادت بمونه که ذره ذره شدی یه خانم کامل......

اینا شیر خشک شما و سرلاک های شماست سرلاک میوه و سرلاک شیر و خرما...نوش جونت عشقممحبت

شوید پلو با ماهیچه که بدت نمیاد ولی زیاد علاقه هم نداریخجالت

سوپ مرغ و جعفری که خوشت میاد.....خندونک

اینم نون بربری که عاشقشی با سنگک هم خوب کنار میای.....فدای نون خوردنت.....قه قهه

سوپ ماهیچه و کرفس که دوست داری...چشمک

لوبیا پلو بدون لوبیا قه قهه

کوکو سیب زمینی........راضی

حریره بادوم و فرنی که هم خودم درست میکنم هم برات امادشو میخرم...خجالت

زرده ی تخم مرغ که اصلا باهاش میونه ی خوبی نداریعصبانی

پوره ی سیب زمینی هم میخوری ....سوپ عدس هم میخوری از میوه ها هم.......

سیبشکلکهای جالب آروینموزشکلکهای جالب آروینلیمو شیرینشکلکهای جالب آروینهندوانه و طالبیشکلک های جالب محمدهلو  و هویج هستش قربونت برم من......

تمام این اطلاعات مفید رو در مورد تغذیه ت مدیون دکتر خوبت هستم هم حضوری و هم از طریق کتابی که نوشته اینم عکس کتابش که به همه ی مامانا توصیه میکنم مطالعه کنن از بارداری تا شش هفت سالگی نی نی پر از اطلاعات مفیده.......

اینم نمای کلی داروها و مولتی ویتامینات......

اینم نمای کلی از پماد ها و مرطوب کننده هات....

نمای کلی شیشه شیر ها و پستونک هات.....

این پستم خیلی طولانی شد گل من....دوستت دارم فدات شم بوس بوس.....بوس

 

نظرات (18)

فاطمه ع
30 خرداد 93 19:03
عزیزم خوشحالم که با شما آشنا شدم اگه زحمتی نیست دستوره سوپ مرغ وجعفری رو بمن میدید آخه من عاشقه سوپ هستم اما تا حالا سوپ شمارو امتحان نکردم
مامان کیمیا
31 خرداد 93 0:15
آفرین عزیزم حسابی همه چیزو قید کردی.جالب بود
شکوفه مامان ياسمين گلي
31 خرداد 93 0:31
چه مامان با حوصله اي آفرين ياسي من فرني فعلا مي خوره و موز و آب سيب و هويج راستي چه ويتامينايي به دختر گلت ميدي و از کي شروع کردي ممنون ميشم
رضوان مامان رادین
31 خرداد 93 16:38
چقدر عالی که واسه دخملی نوشتید چه غذاهایی میخوره و دوست داره.فقط اگه دوست داشتید بجای زرده تخم مرغ زرده تخم بلدرچین بهش بدین.رادین من عاشقش بود.هم اینگه زرده اش از تخم مرغ معمولی کوچکترم هست و خواصش از تخم مرغ خیلللی بیشتر...به ما هم سر بزنین
مامانی(برای دخترم زهرا)
31 خرداد 93 17:21
سلام دوتا از عکس ها خیلی با حال بود یکی اونیکه نون برده تو دهنش چون نون اندازه خودشه عزییییزم...و یکی اون کلکسیون شیشه هاش
مامان حوریه
31 خرداد 93 22:51
جانم چه دخملی..
مامان اسماء کوچولو
31 خرداد 93 23:04
نوش جووونت ماهک جونی به به چه غذاهایی ممنون مامانش
آبجی
1 تیر 93 9:25
الهی. راستی لطفا به وبلاگ داداش کوچولوی منم سر بزنین.
مهدیه مامان تبسم
1 تیر 93 13:36
سلام خیلی جالب بود. به ما هم سر بزنید
ابجی سجا
2 تیر 93 22:57
تمنا دارم از آسمان که اگر حتی قطره ای خوشبختی از آسمان بارید، بر گونه ی تو باشد
مامان
4 تیر 93 15:11
پاکی باران مرا یاد تو انداخت رفیق , تو دلت سبز , لبت سرخ , چراغت روشن , روزگارت شیرین , چرخ روزت چرخان , تو دگر غصه نخور , دعایش با من , تو فقط شاد بمان . وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری . خوشحال میشم از وب های منم بازدید کنی . اگه با تبادل لینک موافقی منو به عنوان وبلاگ هام لینک کن بعد بهم خبر بده لینکت کنم . لطفا نظر فراموش نشه www.metwooo.blogfa.com www.fan2ghe-maman.niniweblog.com
**مامان هانیه**
5 تیر 93 0:08
سلامممنونم که بهمون سرزدی
مریم طلایی✿
6 تیر 93 15:34
نوش جون
زری مامان
6 تیر 93 23:41
آفرین به این مامانی با سلیقه چه غذاهای خوشمزه ای هم برا دختر نازت درست می کنی
زری مامان
6 تیر 93 23:41
ممنون که پیش ما اومدین مامانی ماهک خوشگله
مامان نیلوفر
7 تیر 93 17:18
سلام مامانی.زود نیست به دخملی کوکوسیب زمینی میدی؟ عسل من دیگه خیلی غذاهای تکراری را دوست نداره از روی غذاهای شما براش شویدپلو درست کردم خیلی دوست داشت..مرسی بخاطر پستی که گذاشتید
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
6 مرداد 93 17:33
سلام عزیزم...تو خصوصی برات پیغام گذاشتم ...لطف میکنی چک کنی؟
پدرام
7 اسفند 93 23:53
ماشالله حوصله !!!!!!!!!!!!!!!!! میگم شما که تمام این پودر شیر خشک و سرلاک ها رو دارین میشه بگین کدومشون پروتین بیشتر و چربی کمتری داره ؟؟ و همین طور کدومشون بدون در نظر گرفتن چربی، پروتئین بیشتری داره ؟؟ ممنونم میشم کمکم کنید.