ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

روزهای با تو بودن

گذر زمان و بزرگ شدن تو.........

1393/3/28 20:53
نویسنده : مامان و بابا
991 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان تو بهترین اتفاق زندگی من بودی....هر روز بزرگ و بزرگتر میشی و زمان به من اجازه نمیده کودکانه هات رو یه دل سیر تماشا کنم....فقط عکس های تو به من یاداوری میکنن که چقدر بزرگ شدی و چقدر کم  نگاهت کردم......این عکس یه عکس خیلی مهمه.عشق من از اولین روز توی بیمارستان تا نه ماهگیت رو این عکس به تصویر میکشه مختصر و مفید ......دوستت دارم عزیزکم .ماهکم.....دخترکمبوسبوسمحبتمحبت

ماهک شیرینم از روز اول تولد تا نه ماهگیش........خندونکخجالت

دوستت دارم عشقم.......چشمک

نظرات (9)

مامانی آیلین
28 خرداد 93 21:36
ماشالا روز به روز خوشگلتر میشه جیگرررررررر خاله
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
29 خرداد 93 8:50
ماشاالله ماشاالله روزبه روز بزرگتر وخوشگلتر ودوست داشتني تر ميشه.
آیدا
29 خرداد 93 9:40
اتل متل توماهی،دیدممم که چشم به راهی،برات نظرنوشتم نگی که بی وفایی بازم بهمون سر بزنید
مامان الیار
29 خرداد 93 11:25
وااااااااای که چقدر تو ماهی. قربونت برم خوشگلم. خانومی خیلی خوشحال شدم که لینکمون کردین امیدوارم دوستهای خوبی برا هم باشیم. قربونت
مامان هستی
29 خرداد 93 18:09
سلام دوست جدید.ماشالا چه دخملی نازی دارین
فاطمه ع
29 خرداد 93 20:14
ماشاا.. چقده این شیرین خانوما خوشگلن خدا حفظش کنه
باران قاصدک
30 خرداد 93 9:58
سلام عزیزم وب قشنگی داری و کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری خوشحال میشم به وب من و دخترام بیای
مامان اسماء کوچولو
31 خرداد 93 22:56
سلام کوچولوووووووی ناز هرماه چیه ؟هرروز نازتر میشی ماشالله لینک شدین
عمه جان
16 مرداد 93 14:47
الهی خدا حفظش کنه ماشاءالله چه نازه