ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

روزهای با تو بودن

اولین نیمه شعبان عشقم.....

1393/3/26 1:16
نویسنده : مامان و بابا
627 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالی بود که نیمه شعبان رو تجربه کردی.امیدوارم صاحب این روز همیشه نگهدارت باشه دختر من.....نیمه شعبان روز تولد حضرت مهدی روزیه که مردم خیلی شادن و خیابونا پر از چراغونی های رنگارنگه.....امسال نشد با هم بریم بیرون و تو شور و حال مردم رو ببینی.....اما تو خونه ی مامان معصوم یه جشن کوچیک گرفتیم هم به مناسبت نیمه شعبان هم ورود شما به 11 ماهگی....بابا شاپور شیرینی خرید و منم یه کیک خونگی درست کردم و ژله ی کاراملی ......جشن

اینم جشن ما به روایت تصویر..........

قربون چشمات برم قشنگم......

مامان معصوم هم به مناسبت این روز برات دو دست لباس خواب خرید.......مبارکت باشه گلم....بوس

امیدوارم همه ی روزهای زندگیت پر از شادی  باشه قشنگ ترین پرنسس دنیا.......چشمک

نظرات (7)

شکوفه
26 خرداد 93 10:59
ماشاالله خیلی دختر نازی داری خدا حفظش کنه
آیدا
26 خرداد 93 12:32
سلام مرسی که سر زدین اما ماهک شما اروم تر از الان مهلا است اونجوری که من می بینم روی قشنگتر از ماهش رو ببوسید
مامانی(برای دخترم زهرا)
27 خرداد 93 17:44
سلام ماه کوچولو خدا حفظت کنه انشاا وقتی تونستی بخونی دست مامانی با حوصله که لحظه هات رو ثبت کرده ببوس
مامان اسماء کوچولو
28 خرداد 93 2:00
سلام دخمل ملوس و ناز ماهک جون فقط یک هفته از اسمای من کوچولوتره مامانی دوس داشتی سر بزن دوست شیم
مامان الیار
28 خرداد 93 18:57
خدا دختر نازتون رو حفظ کنه ماشالله خیلی دوست داشتنی.بوووووس از اون لپهای ناز
مامان سامیه
2 تیر 93 10:25
دختر ناز وملوسی داره خدا براتون نگهش داره .از طرف من اون لوپاشو ببوس
مانلی
17 تیر 93 13:47
ماشالا دخمل نازی دارینخدا حفظش کنه براتون