ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

روزهای با تو بودن

ورودت به 11 ماهگی مبارک عشقم.......

1393/3/24 15:09
نویسنده : مامان و بابا
587 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ و دوست داشتنی مامان امروز 10 ماهت پر شد و قدم به دنیای 11 ماهگی گذاشتی .چقدر زود بزرگ شدی .....حالا برات دنیا جذابیت بیشتری داره و همه چیز برات قشنگه.حالا حسابی شیطون شدی و شیطنت هات بامزه و شیرین شده.خوشحالم که فرشته ای مثل تو رو دارم تا هر جا کم اوردم بغلت کنم و آروم شم .تا هر جا زمین خوردم به عشق داشتن تو بلند شم و از نو شروع کنم....ممنونم که دخترم شدی که تکیه گاهم شدی که دلیل مادر بودنم شدی.......من در کنار تو تمام قشنگی ها رو لمس میکنم .دختر گلم 11 ماهگیت مبارک.........

                                   برای دخترم ماهک.........

                            تو خلق شدی تا من عاشق بشم.......با لیلی و مجنون موافق بشم

                             بفهمم که جادوی چشمات شدم......بفهمم که بی تو بدم با خودم

                           تو رو ساختن واسه ی غصه هام.......سرت رو بزاری روی شونه هام

                             نفسهات بشینه روی صورتم..........چقد بی قراره همین فرصتم

                          همین فرصتی که تو دادی به من......همین لمس اغوش تو واسه من

                          تو رو خلق کردن که مآمن بشی.....دلیل همه شعرای من بشی

                          فرستادنت وقت دلتنگیام.........تو باشی همه چیز حتی صدام

                         فرستادنت واسم از آسمون........شدی دختر و همدمم مهربون...........

                                                                                                                        شعر از مامان....تشویق

دوستت دارم پرنسس 11 ماهه ی من.........

عاشق لبخندتم عسلم.......بوس

اینم عکس اخر که من عاشقشم......

دختر قشنگم تو پست بعدی برات عکسای شب نیمه شعبان و تولد ماهگردتو میزارم .......خواستم این پست رمانتیک باشه عشق مامان......بوس بوسبوسبوسبوس

نظرات (8)

mamani
25 خرداد 93 14:34
سلام یازده ماهگی گلم مبارک الهی عزیزم خیلی دختر بانمکی داری دخمل منم زود بدنیا اومده ولی بااین تفاوت که نزدیک 50 روز زود بدنیا اومده خدا براتون همیشه سالم سرحال نگهش داره
آیدا
25 خرداد 93 16:20
چرا دیگه پیشمون نمی آین.
مهسا
26 خرداد 93 0:42
سلام چه دخمل نانازی دخملتون با دخمل من تو یه روز به دنیا اومدن...... با اجازه لینک شدید
مامانی(برای دخترم زهرا)
27 خرداد 93 17:48
آفرین جه مامان هنرمندی
مامان اسماء کوچولو
28 خرداد 93 2:03
آنا عکسا خیلی قشنگ شدن ماشالله خودت درست کردی؟
مامان زهرا
8 تیر 93 23:23
چه دخمل ناز و خوشگل و خوش لباسی!!! البته چه مامان مهربون و خوش سلیقه ای! انشاله همیشه دخترت سلامت باشه
مامان السانا
1 مرداد 93 17:51
خیلی ماهی ماهکم [
عاطفه (دختر خاله ی یاسی)
1 مرداد 93 19:00
سلااااااام چ وب نازی داری دوس جونیم ب منم سر بزن منتظرتماااااااااااااا