ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

روزهای با تو بودن

روزت مبارک بابایی......

1393/2/23 19:50
نویسنده : مامان و بابا
890 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین سالیه که به یمن وجود دختر گلم تو پدر شدی با اینکه از ما دوری اما دل من و دختر کوچولوت واست تنگ شده و میخوایم روز پدر رو بهت تبریک بگیم و دوست داریم بدونی همیشه به وجودت افتخار میکنیم و تو رو محکمترین تکیه گاه زندگیمون میدونیم روزت مبارک عزیزم........

شانه هایت بوی کار میدهند و دستهایت بوی نان روزت مبارک بابا شاپور.........(اینم تبریک من و ماهک به بابای خودم )

و یه تبریک دیگه به بابا ایرج بابای خوب و مهربون بابایی و خلاصه همه ی باباهای دنیا ..........

اینم عکس پدر و دختر در کنار هم .دو نفر که زندگیه من هستن......بوسبوسبوسبوس

دوستتون دارم.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

limoo100
23 اردیبهشت 93 21:53
سلام وبلاگ عالي داري آفرين خوشم اومد راستي يادت نره به مــــــــــــنم سر بزنيا www.limoo100.r98.ir