ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

روزهای با تو بودن

عکسهای طراحی شده ی دختر نازم....(سری اول)

1393/2/17 1:02
نویسنده : مامان و بابا
805 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم دختر گلم امروز برات عکسای نازتو میزارم که خودم یه کم روشون کار کردم .امیدوارم خوشت بیاد من که عاشقشونمچشمکخندونکمحبت

بقیه ادامه مطلب.....

اینم تیپ شما موقع رفتن به عروسی پسرخاله ی مامان

 

 

تو این عکسم کلاه گیس مامان معصومه رو گذاشتیم سرت عین عروسکا شدی نفسم

 

اینم نفس مامان تو چادر.......

اینجا 5 ماهه بودی عسلم.....

این پیراهن جین رو همسایه و دوست خوبم حمیده جون مامان بهنود کوچولو برات خریده بود..

این عکسا مال 8 ماهگیته عشقم.....

اینم ماهک خانم با کلاه باباییش......

دوستت دارم عزیز دلم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی زیاد.......بوس

 

 

پسندها (3)

نظرات (1)

مامانی
21 اردیبهشت 93 7:47
چ دختر نازی!! یه بوس بده خاله