ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

روزهای با تو بودن

شب یلدا و خداحافظی پاییز

1393/10/1 0:54
نویسنده : مامان و بابا
696 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ و دوست داشتنیم،شیطونک مامان،نفسم هستیم،زندگیم امسال دومین شب یلدایی بود که کنارمون بودی و چقدر با حضورت این شب به یادموندنی تر  شد .با شیطنت هات با خرابکاری هات،با ریخت و پاش هات.یلدای امسال یه یلدای خصوصی بود که یه راز بزرگ توش پنهان شده بود این جا نمیشه برات بنویسم بعدها که اینو خوندی خودم بهت میگم....

پاییز رفت با تمام قشنگی هاش .من عاشق پاییزم فصل هزار رنگ،فصل عشاق،فصل قدم زدنا،زیر بارون خیس شدنا،فصل ملس بودن هوا،خش خش برگا،..میبینی دختر قشنگم همه ی این زیبایی ها مختص پاییزه ،پاییز با مهر شروع میشه و با یلدا بارشو میبنده و میره....غمگین

امسال یلدا نشد ببرمت اتلیه ،شاید دیرتر بریم و ازت چندتا عکس بگیرم اما فعلا فرصتش پیش نیمده تپل مامان.امسال بابا محمد هم نبود و ما تنها بودیم .شام سبزی  پلو با ماهی خوردیم و تو عاشق ماهی سفید شدی و حسابی خوردی.بعد شام هم یه سفره ی کوچیک یلدا گذاشتیم و چندتا عکس ازت گرفتیم...چشمک

منم به مناسبت شب یلدا برات یه پوتین خوشگل و چندتا گل سر و جوراب خریدم .قربونت برم که همشون بهت میومد...خدارو شکر میکنم که تو رو دارم تویی که برای تمام لحظه های خوب و بدم قوت قلبی...بوس

شب یلدات مبارک دختر من،فرشته ی من،مهربون ترین دختر دنیا....امروز برای اولین بار وقتی صورتمو گذاشتم رو لبات محکم بوسم کردی قبلا بلد نبودی اول لبت رو میچسبوندی به صورتم بعد که صورتمو برمیداشتم صداشو درمیاوردی اما امروز برای اولین بار یاد گرفتی و مامانو بوسیدی.حسش خیلی قشنگ بود،اینم کادوی شب یلدای من از طرف تو.یه بوس محکم که گرونترین هدیه ی دنیاسبوس

ماهک گلم یلدای 1392

پارسال شب یلدا مامان معصوم برات یه النگو کادو خرید و من و بابایی یه پیرهن و پیشبند خوشمل.....اینم عکسش...محبت

اینم سفره ی یلدای 1393

اینم ماهک گلم یلدای امسالخندونک

اینم چندتا عکس از دخملی در شب گودبای پاییزخنده

عزیز دل مامانبوس

اینم کادوی امسال من برای یلدای شما..مبارک باشه عزیزممحبت

عاشقتم عزیزم،بوس بوس تا بعد.........بوس

 

 

پسندها (16)

نظرات (10)

مامان نیلوفر
3 دی 93 14:59
سلام به به چه کادوهای قشنگی دست مامان و مامان بزرگ درد نکنه
مامان زهرا
3 دی 93 18:08
چه مامانی خوش سلیقه ای دخملت خیلی نازه یه بوس از را دور
مامان عسل 
6 دی 93 7:54
سلام عزیزم لباسی که تنت کردی چقدبهت میااادعشقم..به به چه کادوهای قشنگی خوش به حالت می بوسمت فدایی داری ماهک خانوم خوشگل
مامان کیمیا
8 دی 93 0:22
ماهک جونم بااون لباسی که تنت کردی واقعا ماه شدی ماشالله مامانی دستت درد نکنه چه هدیه های خوشگلی
مامان الیار
8 دی 93 9:45
عزیزم شب یلداتون مبارک.امیدوارم همیشه شاد و خرم باشین.ماهک خاله خیلی نازی دوست دارم اون لپای تپلت رو گاز بگیرم. کادوهاتم خیلی قشنگن. مبارکت باشه. چند بار نظر دادم نمی دونم چرا ثبت نشده
❈ کوثر❈
11 دی 93 14:45
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
صفا
18 دی 93 13:01
ماهک جونم خیلی ماهی به خدا یلدات هم مبارک عزیزم
مامانی
21 دی 93 12:13
یلدات مبارک عزیزم چه هدیه های زیبایی
مامان راحله
4 بهمن 93 22:50
—–-—▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ —–-▒███████████▒ —▒████▒▒▒▒▒▒▒███▒ -▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▒……………….▒▒▒▒▒▒ -▒███▒▒▒▒▒███▒▒▒███▒…………..▒██████▒ -▒███▒▒▒▒██████▒▒███▒……….▒██▒▒▒▒██▒ —▒███▒▒▒███████▒▒██▒…….▒███▒▒█▒▒██▒ —–▒███▒▒████████▒██▒…▒███▒▒███▒▒██▒ ——–▒██▒▒██████████▒▒███▒▒████▒▒██▒ ———▒██▒▒██████████████▒████▒▒██▒ ———-▒██▒▒█████████████████▒▒██▒ ————▒██▒▒██████████████▒▒██▒ ————–▒██▒▒████████████▒▒██▒ —————-▒██▒▒██████████▒▒██▒ —————–▒██▒▒████████▒▒██▒ ——————-▒██▒▒██████▒▒██▒ ———————▒██▒▒████▒▒██▒ ———————-▒██▒▒███▒▒█▒ ————————▒██▒▒█▒▒█▒ ————————-▒██▒▒▒█▒ —————————▒██▒█▒ —————————♥♥♥♥♥♥ —————————-♥♥♥♥♥ ——————————♥♥♥ —————————-—♥♥ ———————————♥
مامان راحله
4 بهمن 93 22:51
بوسسسسسس برای دخملی خوشگل