ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره

روزهای با تو بودن

16 ماهگیت مبارک فرشته ی من.....

1393/9/23 16:34
نویسنده : مامان و بابا
415 بازدید
اشتراک گذاری

روزها اونقدر بی تاب بزرگ شدنت هستن که به من فرصت سیر تماشا کردنت رو  نمیدن.انگار همین دیروز بود که برای اولین بار بغلت کردم اونقدر کوچیک بودی که میترسیدم از دستم بیفتی...وقتی به دیروز فکر میکنم افسوس میخورم که چرا بیشتر نگاهت نکردم .بغلت نکردم.داری بزرگ میشی و من تازه به حرف دیگرون رسیدم که چشم به هم بزنم تو خانومی شدی واسه خودت...

یک سال و چهار ماه هر روز تو رو داشتن چقدر زود اما قشنگ گذشت .به فرداها بگو یواش تر بیان تا بیشتر تماشا کنم بچه گی هاتو.شیطنت هاتو ....دختر قشنگم امروز وارد ماه16 زندگیت شدی.مبارکت باشه...عاشقتم .قول بده با بزرگ شدنت از من دور نشی و همیشه مامانو بهترین و نزدیکترین دوستت بدونی...

شانزدهمین ماه زندگیت قشنگ و آروم.....جشنجشن

ماهک خانوم چهار ماهه ی من.....

نفس یک سال و  چهار ماهه ی مامان....

یه عالم بوس بوسبوسعاشقتممحبت

راستی قند مامان .بابا محمد و باباشاپور هنوز برنگشتن از سفر منم برات کیک نخریدم اما به جاش واست یه دست لباس و یه کلاه و یه سارافون بافت خریدممحبتاینم عکساش....

مبارکت باشه جیگیل مامانخجالتمنم امروز لباستو تنت کردم خیلی بهت میاد فدات شم..

اینم عکسای دخملی با لباس جدید....بوس

فدای چشای نازتمحبت

همیشه بخند دختر قشنگم ....عاشق لبخندتم ...بوس بوسبوس

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان راحله
24 آذر 93 16:40
مبارکه عزیزم ماشالله به دختر خوشگل
مامان راحله
24 آذر 93 16:40
_________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ __@@@@@@@@@@@@@@@_ __@@@@@@@@@@@@@@@_ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@@_______@@@@@___ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ __@@@@@_______@@@@@___ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@___________@@@@_ ___@@@@_________@@@@__ ____@@@@_______@@@@___ _____@@@@_____@@@@____ ______@@@@___@@@@_____ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ ____________@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ _________ ___@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______
✿ارمیتا✿
24 آذر 93 16:42
سلام مامان مهربون . وبتون خیلللی عالیه . عکس های ماهک جون هم خیلی قشنگن . راستی من لینکتون کردم .اگر خواستین منو لینک کنید .........................
مامان آریانا پرنسس مبارز
24 آذر 93 20:29
مبارک باشه120ساله بشی
مامانی(برای دخترم زهرا)
25 آذر 93 6:22
واااای چقد عکس 4ماهگیش ناز و بامزه بوده الانم که خانمیه هزار ماشاا خدا برات حفظش کنه
مامان عسل
25 آذر 93 9:05
دخترک رىزه مىزه ماشالله چقدر بزرگ و خانم شدى. خدا حفظت کنه و زىر ساىه پدر و مادرت باشى همىشه.بوس بوس
مامان الیار
28 آذر 93 13:45
ماهک خوشگلم 14 ماهیت مبارک. خیلی ناز شدی با لباس جدید. مبارک باشه. مامانی روزها خیلی زود می گذره من هم با گذشت روزها غصه می خورم که دیگر این روزها بر نمی گردن باید از این روزهای فرزندامون نهایت لذت رو ببریم
مامان سمانه
28 آذر 93 19:23
ماهک خانوم خوشگل و ناز من خوبی ؟فدای چشمای قشنگت خانومی مامانش چقد ماهک جون نسبت به 4 ماهگیش تغییر کرده ؛ خانومی شده واس خودماهک جون 16 ماهگیت مبارک لباسای خوشگلت هم مبارک فدات شم خیلی بهت میاد عزیزم بوس بوس
مامان عسل 
29 آذر 93 8:10
سلام عسیسم ۱۶ ماهگیت مبارک باشه عشقمایشالله ۱۲۰ ساله بشی همیشه سالم باشی ولبات خندون باشه خوشگل خاله..ماشالله بزرگ شدی نفسم مامانی گل اسپند واسه دخملی همیشه دودکن..شرمنده مامان گل یه مدت سرم شلوغ بودبهتون سرنزدم فداتون...راستی مامان مهربون شماکه زحمت میکشی واسه وبلاگ ماهک جونم مطلب میزاری فدات شم اگه جواب کامنتاروهم بدی خیلی بهتره عزبزم فک نکنم وقت زیادی ببره...دوستتون داریم
مامان عسل 
29 آذر 93 8:11
یلداتون هم پیشاپیش مبارک باشه ایشالله درکنارخانواده بهتون خوش بگذره ...فدااااتون