ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

روزهای با تو بودن

تولد بابا محمد.......

1393/8/27 14:37
نویسنده : مامان و بابا
716 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دومین سالی بود که تولد بابا محمد رو در کنار شما جشن میگرفتیم خدارو به خاطر داشتن تمام چیزهای با ارزشی که بهم داد ممنونم.۲۶ آبان ماه تولد بابا محمد بود که خونه ی مامان معصوم جشن گرفتیمش .غروب با شما و بابا محمد رفتیم قنادی مورد علاقه ی من که تازه کشفش کردم و شیرینی هاش عالیه .یه کیک شکلاتی برای تولد بابایی و یه کم پیراشکی واسه شما خریدیم و چون زود تو ماشین خسته میشی رسوندیمت خونه ی مامان معصوم و من و بابا رفتیم تا خودش کادوی تولدش رو بخره چون قرار بود براش کفش بخرم ،خریدمونو کردیم و اومدیم خونه و اخر شب یه جشن کوچیک خانوادگی گرفتیم و بابا محمد وارد بیست و هشت سالگی شد....بابا شاپور و مامان معصوم هم واسه بابایی یه ادکلن مارک خریدن......

شب خوبی بود تو و بابایی دوتایی شمعارو فوت کردین و منم ازتون عکس گرفتم ....خدایا بابت همه ی اتفاقای خوب ازت ممنونم .تولدت مبارک بابا محمد.......♥♥♥♥♥♥ایشالا همیشه سلامت و موفق باشیجشنجشنجشن

جشن تولد بیست و هفت سالگی بابا.اینجا سه ماهت بود فدات شمجشن

اینم جشن بیست و هشت سالگی و ماهک من که یک سال و سه ماهه شدهمحبت

پدر و دختر مهربونتشویق

دوستت دارم دخترم تا پست بعدی بوس بوسبوس

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان کیمیا
1 آذر 93 16:50
تولد همسری مبارک.انشالله همیشه به جشن وشادی
مامان سمانه
3 آذر 93 18:53
ماهک جون تولد باباییت مبارک باشه عزیزم 1 سال و 3 ماهگیت هم مبارک عزیزطم
مامانى عسل
4 آذر 93 9:15
عزىزم تولد همطرت مبارک.انشالله سالهاى سال در کنار هم و دخترتون خوش و خرم زندگى کنىد