ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

روزهای با تو بودن

یا حسین.......

1393/8/13 15:11
نویسنده : مامان و بابا
460 بازدید
اشتراک گذاری

امسال دومین محرم زندگیت رو دیدی دختر قشنگم...پارسال خیلی کوچیک بودی که من و مامان معصوم لباس سقایی تنت کردیم و روز عاشورا بردیمت بیرون و تو تو بغل من خوابت برد...امسال شبا هم با مامان معصوم بردیمت بیرون و دسته ها رو تماشا میکردی و برات جالب بود ..امروز هم ساعت 12 رفتیم بیرون و مراسم عزاداری رو تماشا کردیم ...

محرم اتفاق بزرگی توی تاریخ زندگی  همه ی ماست .شهادت مرد بزرگ اسلام حضرت امام حسین.کاش بتونیم تو این روزا یه کم درس گذشت و ایثار و صبوری و ایمان و بزرگ منشی رو یاد بگیریم .دختر قشنگ من امیدوارم صاحب این روزای عزیز همیشه مراقبت باشه آرزوی من فقط و فقط دیدن خوشبختی و سلامت تو و همه ی بچه های دنیاس..امیدوارم به حق این روزای بزرگ تمام نی نی های مریض شفا پیدا کنن چون بدترین درد یه مادر دیدن ناراحتی بچشه...

الان تازه از بیرون اومدیم و شما لالا کردی.الان دوهفتس شبا تا صبح گریه میکنی و بی قراری.خیلی ناراحتم نمیدونم چرا اینجوری شدی تا شبا میخوابونمت بعد نیم ساعت تو عالم خواب گریه میکنی انگار از چیزی میترسی هنوز نفهمیدم دلیلیش چیه اما امروز دعا کردم که خوابت تنظیم شه چون اینجوری ضعیف میشی گل من....

ازت چند تا عکس گرفتم که برات میزارم دوستت دارم عشقم.....بوس

یک سال گدشت...ماهک من محرم 1392

قربونت برم که یه ذره بودیخندونک

ماهک خانم شیطون من محرم 1393......خجالتشب تاسوعا

روز عاشورا.........

قربونت برم که رو پاهای خودت واستادی.....

خدایا به حق این روزهای بزرگ تمام مریض ها مخصوصا بچه هایی که الان رو تخت بیمارستانن شفا بده.آآآآآآآآآآآآآآآمین......التماس دعا.

پسندها (11)

نظرات (8)

دختربهاری
13 آبان 93 16:42
الهی من قربونش برم
مامان کیمیا
14 آبان 93 1:13
فداتشم عزیزم که رفتی هیئت،انشالله همیشه سلامت باشی
مامان عسل 
14 آبان 93 7:40
الهی من فداااااااااااای صورت ماهت بشم ماهک جونم خوشگل خالهعلی اصغرنگه دارت باشه عزیزدلم بوس بوس
مامان الیار
14 آبان 93 8:35
ااااااااااااااي جان. قربونت برم که اينقدر نازي عسلم.
مامانی(برای دخترم زهرا)
14 آبان 93 11:30
خدا حفظش کنه برات عزاداریهاتون قبول عزیزم
مامان نیلوفر
14 آبان 93 20:25
عزاداریتون قبول ایشاالله که امام حسین حافظ همه بچه ها باشه
مامانى عسل
15 آبان 93 10:14
ماهک جونم عزادارىات قبول باشه.مارو که ىادت نرفته دعا کنى
مهدیه مامان تبسم
15 آبان 93 11:37
عزاداریهاتون قبول درگاه حق