ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

روزهای با تو بودن

ماهک و صندلی غذا

1393/2/8 17:05
نویسنده : مامان و بابا
525 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز من و بابایی برات یه صندلی غذا و یه تاب بارفیکسی خریدیم ،اخه داری بزرگ میشی و باید یاد بگیری غذاتو رو صندلی مخصوص بخوری،اولین بار هم دیروز  تستش کردم و نشستی  رو صندلیت و پوره سیب زمینی خوردی،خدارو شکر خوب باهاش ارتباط برقرار کردی ،غروب هم من و بابا رفتیم برات یه بارفیکس خریدیم و تابت رو خونه ی مامان معصومه نصب کردیم،اخه ما هنوز خونه ی خودمون نرفتیم،توی تاب که نشستی اول یه کم ترسیدی اما بعدا خوشت اومد تاب میخوردی و چرت میزدی،راستی سه شنبه ی هفته ی پیش هم بردمت دکتر حسینی برای چکاب،وزنت ۷،۸۰۰بود و قدت هم ۶۶.دکتر گفت وزنت عالیه و قدت هم تقریبا خوبه ،برات سرلاک میوه نوشت اما تو زیاد دوسش نداری و شیر و خرما رو ترجیح میدی،دختر ناز من  کنار تو برام هر ثانیه ارزشمند و خاطره انگیزه خوشحالم که تو و بابایی رو دارم و از ته قلبم دوستتون دارم ،ما یه خانواده ی خوشبختیم ،خانواده ای که با اومدن تو کامل تر و خوشبختر شد.........،.

عسل مامان با صندلی غذاش

 

 

 

بقیه ادامه مطلب..........

ماهک مامانی و تاب بازی..........

 

 

اینم چند تا عکس از شیطنت های عزیز دلم....

ماهک دختر درس خون مامان......

اینم تیپ پسرونه ی عسل مامان وقتی که میخواست پیش آقای دکتر بره.....

دوستت دارم نفسم.......بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)