ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

روزهای با تو بودن

بیست ماهگیت مبارک نفسم.....

1394/1/24 0:09
نویسنده : مامان و بابا
830 بازدید
اشتراک گذاری

به تو که نگاه میکنم به خودم میبالم،میدونی چرا؟چون لایق داشتن دختری بی نظیر هستم چون مامان یه فرشته ی مهربونم،چون حسی که از وجودت میگیرم تمام زندگیمو رنگ آمیزی میکنه،چون نفسهات به زندگیم امید میده ،چون بوی تنت شده تمام هستی من ........خوشبختی مگه بیشتر از اینم میشه؟؟؟؟میشه بیشتر از این همه حس خوب رو از خدا بخوام،میشه بنده ی بی انصافی باشم و بازم از خدا چیز دیگه ای درخواست کنم،تو بزرگترین هدیه برای من بودی هدیه ای که هر روز و هر شب بابت داشتنش خدارو شاکرم....بوسبوسبوس

دختر قشنگم بیست ماهه تمام زندگی من شدی،بیست ماهه تمام دغدغم تویی،تمام آرزوهام،تمام رویاهام....بیست ماهه به لطف وجود تو مادر شدم و هر روز که بزرگتر میشی بیشتر میفهمم چقدر دختر داشتن خوبه،تو با سن کمت شدی سنگ صبورم،وقتی بی حوصله و ناراحتم مدام دور و برم میگردی و هی منو میبوسی ،نمیدونی چقدر آروم میشم،تمام ناراحتیامو میندازم دور و دوباره انرژی میگیرم...ازت ممنونم که هستی ،برای من،برای بابا ،برای دنیای ما....خجالت

بیست ماهگیت مبارک جشندختر قشنگ من،تمام هستی من،تمام زندگی من....بی نهایت دوستت دارم و بی نهایت عاشقتم....محبتمحبتمحبت

دختر ناز هشت ماهه ی منبوس

پرنسس یک سال و هشت ماهه ی منجشن

اینم کادوی مامان معصوم برای شماخندونک

اینم کادوی من و  بابا برای ورود شما به بیستمین ماه زندگیتجشن

عاشقتم نفسم ....تا پست بعدی بای بایبای بای

 

پسندها (2)

نظرات (6)

kosar
25 فروردین 94 17:06
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
آبجی
26 فروردین 94 17:12
ممنون که میاین
مامان الیار
26 فروردین 94 20:09
ماهک جونم بیست ماهگیت مبارک.خیلی نازی عسلم مامانی ممنون از راهنماییتون.ولی متاسفانه ما شهرستانیم.ولی شاید ماه بعد تهران بیایم .اگه ادرسو بدین ممنون می شم. راستی اگه می شه اسم کتاب رو هم بگین.
♥ایدا♥
26 فروردین 94 20:48
واییی خداااا چه دخمل نازی قربونت بشم من به منم سربزنید اپم
ĸoѕαr
31 فروردین 94 16:25
سلام خاله جونم اپم خوشحال میشم بهم سربزنید...
مامانى عسل
2 اردیبهشت 94 16:48
ماهک جون بیست ماهگیت مبارک.عزیزم ماشالله چه قدی کشیدی و خانم شدی