ماهک کوچولوی ماماهک کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

روزهای با تو بودن

روزت مبارک مادر......

1394/1/21 22:02
نویسنده : مامان و بابا
718 بازدید
اشتراک گذاری

*

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو ، صبوری
مادر یعنی به تعداد همه روزهای آینده تو ، دلواپسی
مادر یعنی به تعداد آرامش همه خوابهای کودکانه تو، بیداری !
مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد !
مادر یعنی بهانه در آغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود !
مادر یعنی باز هم بهانه مادر گرفتن . . .

امروز روز مادر بود.دلم میخواد این روز رو به همه ی مامانا مخصوصا مامان خودم که تمام دنیاشو به پام ریخته تبریک بگم مادری که بیست و هشت سال مشکلات و دغدغه هامو به دوش کشید و الان یک سال و هشت ماهه داره پابه پای مادر بودن من میاد و همراهیم میکنه...مادری که مادر دخترم هم شده .با من شبا بیداری میکشه شیطنت های دخترمو با صبوری تحمل میکنه و مثل یه کوهه.یه کوه که پشت همه ی اعضای خانوادشه....چشمک

چقدر خوشبختم که تو رو دارم .تو رو که شبیه هیچ کس نیستی.تو یه موجود عجیبی که خستگی ناپذیره.صبوره.مهربونه و بی منت همه ی دنیاشو به بچه هاش میبخشه.....کاش مثل تو باشم اما من نمیتونمبوس

روزت مبارک مامان خوبمبوسبوس

من و مامانم خندونک

من و دخترممحبت

چه نوستالژی قشنگیمحبت

پسندها (2)

نظرات (3)

kosar
22 فروردین 94 17:26
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
مهدیه مامان تبسم
23 فروردین 94 15:25
خیلی زیبا بود آفرین
مامان الیار
24 فروردین 94 8:39
عزیزم روز مادر و روز زنتون مبارک عزیزم.سایه ی مامان مهربونتو همیشه بالای سرتون باشه.و همینطور سایه ی شما هم بالا سر ماهک جونمون باشه.اینم یه بووووووس واسه خوشگل خاله.